23 rzeczy za które jestem wdzięczna

By 23:14 , , , , , ,

Najprawdopodobniej obudziłabym się w tej samej scenerii, w tym samym otoczeniu i z takim samym nastawieniem. To jest chyba jedno z największych osiągnięć minionego roku - naprawdę cieszę się życiem. Kiedy w zeszłym roku obiecałam sobie, że już nigdy nie doprowadzę siebie i swojego życia do miejsca, w którym będę go szczerze nienawidzić każdy dzień stał się jakoś prostszy do zniesienia. Ba. Każdy dzień mnie cieszy, każdy jest sympatyczny. Czy pada, czy wieje, czy świeci słońce. Czy jestem w pracy, czy w szkole czy mam wolny dzień. W końcu wyszłam przed szereg i zajmuje się tylko moim życiem, a dzięki temu jestem o niebo lepszym człowiekiem.

23 rzeczy za które jestem wdzięczna to podsumowanie dotychczasowego działania, ludzi i marzeń. Nie jest to liczba przypadkowa, ponieważ oznacza liczbę lat, którą w maju świętowałam. Chciałabym za rok to przeczytać i dodać kolejne rzeczy, które napędzają mnie do działania. Chciałabym, żebyście i Wy uświadomili sobie, jak niewiele do szczęścia potrzeba.

1- 5 miłość, wsparcie, bezpieczeństwo, akceptacja i motywacja 
To wszystko odnajduję w jednej osobie. Prawdę mówią ci, którzy powiadają, że najlepsze zdarzenia i ludzie spotykają cię wtedy, kiedy najmniej się tego spodziewasz. A On trafił na moment w moim życiu, kiedy królowała Królowa Lodu i nie tylko to przetrwał, ale pomógł mi też wrócić do dawnej dobroci serca, którą miałam. Nie sądziłam, że jedna osoba może aż tak wzbogacić charakter poprzez zwyczajne bycie obok. Wsparcie które mam rozwija mi skrzydła i małymi krokami sięgam po to w co wierzę i co kiedyś mam nadzieję, będzie punktem na liście "spełnione" a nie "do spełnienia".

6 rodzina
Po odcięciu od wszystkich niewiele jej zostało. Ważne, że są ci, którzy w moim życiu być powinni. I choć nie mamy łatwo i długo tak jeszcze nie będzie, to wiem, że skoczymy za sobą w ogień. I prędzej damy siebie skrzywdzić niż kogoś bliskiego.

7-11 sport, zawody, podróże, ludzie, medale
Wydawać by się mogło, że z tym sportem to tak nie bardzo jest co zrobić. Wszyscy się ruszają i większość z nas rusza się by "jeść więcej ciastków" albo te ulubione czarne spodnie wyglądają bardziej jak z szafy młodszego rodzeństwa niż nasze, bo za chiny ludowe nie możemy się w nie zmieścić. Jednak kiedy w ten sport wsiąknie się dlatego, że sprawia radochę można odkryć wiele innych jego zalet. Gdyby nie zawody na pewno nie odwiedziłabym tyle miast, nie poznałabym tylu wspaniałych ludzi, nie zdobyłabym tyle medali (i siniaków!) i nie byłoby co wspominać

12 studia
Zawsze wiedziałam, że na studia pójdę i że studia to droga edukacji właśnie dla mnie. Nie liczył się jeszcze wtedy kierunek, wyższa szkoła, miasto. Gdzieś tam w głębi miałam tyle ambicji i potencjału, że wiedziałam, że inaczej wybrać nie mogę. Na dzień dzisiejszy chyba w końcu trafiłam z tematyką. Z przyjemnością doczytuję, rozwijam się i kształcę w czymś, co naprawdę mnie fascynuje. Każdy powinien w życiu robić to, co będzie jego pasją, a nie przykrym obowiązkiem.

13-15 książki,seriale,filmy
Właściwie po co to tutaj zapewne zapytacie. To jest jeden z tych drobiazgów, które trzeba umieć znaleźć w codzienności. Naprawdę doceniam fakt, że mogę każdego dnia jakoś się rozwijać za pomocą tych środków. Książki spowodowały, że dziś piszę poprawnie, elokwentnie się wypowiadam, mam różnorodny światopogląd i umiem porozmawiać na każdy temat. Należę do ludzi, którzy uwielbiają opowiadać innym czego się dowiedzieli i nauczyli, a nie zawsze pamiętamy, że wiedza i wykształcenie to luksus, do którego nie każdy ma dostęp.

16 pupile
Czasami zapominam, że dla nich jestem cały światem. Każdy z moich zwierzaków został porzucony i zostawiony na pastwę losu, a my daliśmy im kochający dom i pełną miskę. Moje zwierzaki są odzwierciedleniem dobroci serca, współczucia i walki z niesprawiedliwością. Chociaż nie zawsze łatwo mieć taką gromadkę, gdzieś w środku miło jest słyszeć, że dobry z ciebie człowiek.

17 blog recenzencki
Do dzisiaj moja duma, chociaż niestety już długi czas tego nie kontynuuję. Wykredowana była pierwszym poważnym blogiem, który prowadziłam i jedynym, który stał się tak popularny. Większość książek, które posiadam pochodzą z tamtego okresu. Na każdą ciężko zapracowałam i żadnej do dziś nie oddałam, nie wymieniłam się i tego nie zrobię. Każdy egzemplarz jest potwierdzeniem, że ktoś widział we mnie potencjał i dał mi szansę wykazania.

18-20 zainteresowania, światopogląd, samozaparcie
Nie istnieją rzeczy nudne, jedynie źle opowiedziane. Moje motto od lat. Nie zmienione i aktualne z biegiem czasu. Czasami gubię rachubę i chyba szybciej byłoby powiedzieć co mnie nie interesuje ;-) Wychodzę z założenia, że człowiek inteligentny powinien szukać całe życie i ciągle zadawać pytania. Im bardziej upiera się przy swoich poglądach, tym więcej powinien wiedzieć. Dlaczego? Bo tylko wtedy może ciągle bronić swojej racji nie będąc małostkowym, uprzedzonym czy wszechwiedzącym. Inną kwestią jest moje samozaparcie, które i mnie czasami zadziwia. Kiedyś mistrz słomianego zapału, dziś oaza opanowania w dążeniach do celu :-)

21 zdrowy tryb życia
Czasami nachodzi mnie myśl, że w sumie to jestem z siebie dumna, że w całym tym pędzie życia umiem się na tyle zorganizować, żeby nie jeść śmieciowego żarcia, jeść zbilansowane, zdrowe posiłki. Trzymam dietę, codziennie trenuje i widzę tego efekty. To już nie są tylko efekty fizyczne, ale też ogromna zmiana psychiczna. Jeśli jednak myślicie, że nie nachodzi mnie co jakiś czas ochota na zamówienie 50cm pizzy i że zawsze umiem się powstrzymać... to nie będę Was wyprowadzać z błędu :P

22 Wild Team i OCRA Poland
Nie sądziłam nigdy, że pasja stanie się integralną częścią mojego życia. Właściwie całe życie toczy się wokół tego i najprawdopodobniej będzie toczyła się jeszcze przyszłość... 23 każdy nowy dzień to szansa na podjęcie działania, nauczenie się czegoś nowego, na zbudowanie siły i charakteru, na łamanie barier i uprzedzeń, na lepsza pracę i dodatkowe wykształcenie. Każdy dzień to cud, chwila, która nigdy więcej się nie powtórzy, czas, który nie zawsze jest dany w wystarczającej ilości. Uwierzcie, że można być szczęśliwym człowiekiem z kijową sytuacją finansową, bez spełnionych wszystkich pragnień i wielkich perspektyw. Wszystko zmienia się wraz z Waszym punktem widzenia, bo jak kiedyś powiedział Epikur samo życie bez cierpienia jest szczęściem. Jeśli każdy z nas byłby wdzięczny i szczęśliwy to życie stałoby się dużo prostsze.


You Might Also Like

0 komentarze